Aké doklady sú potrebné k vydržaniu pozemku a aký je úradný postup?

Požiadal som obecný úrad  o stanovisko k vydržaniu pozemku, ktorý je v správe Slovenského pozemkového fondu po neznámom resp. nežijúcom vlastníkovi. K žiadosti som priložil výpis z PKV, výpis z registra obyvateľov SR, výpis z listu vlastníctva pôvodného vlastníka pozemku, výpis z LV stavby umiestnenej na predmetnom pozemku, ktorá je v mojom vlastníctve, kópiu katastrálnej mapy, potvrdenie o mojom užívaní pozemku (12 rokov), povrdenie pozemkového úradu, že na daný pozemok nebol uplatnený reštitučný nárok. Obecný úrad ešte žiadal geometrický plán, ktorý sa však na pozemkovom úrade nenachádza. Nestačí len katastrálna mapa za účelom určenia hranice pozemku? Nakoniec záverečné stanovisko Obecného úradu bolo, že nemôžu rozhodovať o vydržaní pozemku a mám sa obrátiť na Obvodný úrad Bratislava I.

maximálne 100 znakov, detaily k otázke môžete zapísať v ďalšom kroku

Články

Sedem rozdielov medzi poistením úveru z banky a životným poistením
Riziká spojené so splácaním hypotéky si možno poistiť nielen formou poistenia pre prípad neschopnosti úver splácať, ktoré vám ponúknu v banke, ale aj životným poistením.
Živnostníkom sa uľaví na daniach
Limit na paušálne výdavky sa od budúceho roka zvýši na 20-tisíc eur, teda takmer štvornásobne.
Tieto otázky sa nikdy nepýtajte svojho šéfa. Ani keď je váš kamarát
Aj keď máte so svojim šéfom super vzťah a ste kamaráti, nesmiete prekračovať hranicu zamestnanec – nadradený.
Ste štatutárom firmy? Vybavte si e-občianku s čipom
Na aktivovanie štátnych e-schránok potrebujú štatutári a konatelia firiem občiansky prekaz s čipom. Ich vybavenie by si nemali nechávať na koniec roka.