Problémy s odstúpením od zmluvy so SLOVAK TELEKOM

Dobrý deň,
Dobrý deň, prosím o radu: Sme dlhoročnými zákazníkmi SLOVAK TELEKOM, a s. Pracovníčka SLOVAK TELEKOM , a.s. manželovi (konateľovi firmy sr.o)telefonovala a vnútila mu nové telefónne číslo aj s novým mobilom (zaplatil na dobierku 58,99 EUR) , neupozornila ho, že ide o novú zmluvu s novým tel.číslom (myslel si, že ide o obnovenie existujúcej zmluvy za zvýhodnených podmienok tak to z jej rečí bolo vyrozumené).Zistil to až po prebratí u kuriéra. Podal samozejme sťažnosť na pobočke, vraj nemôže odstúpiť od zmluvy, lebo to bolo cez kuriéra (pritom je v zmluve uvedené že je možné odstúpiť od zmluvy do 14. dní). Pracovníčka na pobočke povedala, že keď je to na IČO treba spísať reklamáciu, že odstúpiť od zmluvy sa nedá ?! Tak spísali reklamáciu, po niekoľkých dňoch prišla manželovi smska o vybavení reklamácie, vraj ju zamietajú, lebo že pracovníčka ho korektne informovala o všetkých náležitostiach a pod. (manžel tvrdí že to nie je pravda). Na základe uvedeného sme podali písomnú sťažnosť resp. odvolanie že nesúhlasíme so zamietnutím reklamácie a žiadame o odstúpenie od zmluvy a od odstúpenia všetkých poplatkov s tým spojených a že žiadame o vypočutie si nahrávky rozhovoru pracovníčky Slovak telekomu s manželom.Následne nám prišla zamietavá odpoveď, že nám zasa našu reklamáciu neuznávajú a že máme zaplatiť zmluvnú pokutu za odpojenie čísla, vraj ich pracovníčka nás zrozumiteľne o všetko informovala, pritom tam nebola zmienka o všeobecných obchodných podmienkach a pod..Podali sme opäť námietku že nesúhlasíme s ich zamietnutím, lebo nám neumožnili vypočuť si nahrávku a ich odpoveď bola tým pádom jednostranná. Už bola vystavená a doručená 1. faktúra za služby ktoré nevyužívame a nechceme používať.
Otázka znie: Ako je možné, že sa nemôžeme brániť (nemohol si vopred prečítať zmluvu, keďže mu ju priniesol kuriér)? Ako máme Ďalej postupovať ak nám aj písomné odvolanie na ďalšiu reklamáciu odmietnu a chceme vrátiť peniaze?Nie je protizákonné vždy všetko zamietnuť, ako sa môže vlastne zákazník brániť? Musím faktúru uhradiť aj keď služby nevyužívame a nechceme?

ďakujem za odpoveď.

maximálne 100 znakov, detaily k otázke môžete zapísať v ďalšom kroku

Články

Už len elektronicky. Všetci živnostníci budú povinne komunikovať s daniarmi iba cez počítač
Podať priznanie cez internet bude povinné už pre všetkých drobných podnikateľov. Aj pre samostatne zárobkovo činné osoby.
Počet osobných bankrotov stúpa. Na vybavenie sa však stále čaká niekoľko mesiacov
Situáciu by mal pomôcť zlepšiť aj nový projekt Informačného systému Centra právnej pomoci v predpokladanom objeme 4,95 milióna eur, ktorý pripravuje rezort spravodlivosti.
20 otázok a odpovedí o dedičstve
Dedenie majetku po poručiteľovi môže pozostalých zaskočiť v prípade, že je dedičstvo zaťažené dlhmi. O tom, ako postupovať, keď sa svojho podielu chcete vzdať, úplne ho odmietnuť a ako sa vyrovnať s dedičským konaním, keď ide o firmu, radili experti z praxe.