Problémy s odstúpením od zmluvy so SLOVAK TELEKOM

Dobrý deň,
Dobrý deň, prosím o radu: Sme dlhoročnými zákazníkmi SLOVAK TELEKOM, a s. Pracovníčka SLOVAK TELEKOM , a.s. manželovi (konateľovi firmy sr.o)telefonovala a vnútila mu nové telefónne číslo aj s novým mobilom (zaplatil na dobierku 58,99 EUR) , neupozornila ho, že ide o novú zmluvu s novým tel.číslom (myslel si, že ide o obnovenie existujúcej zmluvy za zvýhodnených podmienok tak to z jej rečí bolo vyrozumené).Zistil to až po prebratí u kuriéra. Podal samozejme sťažnosť na pobočke, vraj nemôže odstúpiť od zmluvy, lebo to bolo cez kuriéra (pritom je v zmluve uvedené že je možné odstúpiť od zmluvy do 14. dní). Pracovníčka na pobočke povedala, že keď je to na IČO treba spísať reklamáciu, že odstúpiť od zmluvy sa nedá ?! Tak spísali reklamáciu, po niekoľkých dňoch prišla manželovi smska o vybavení reklamácie, vraj ju zamietajú, lebo že pracovníčka ho korektne informovala o všetkých náležitostiach a pod. (manžel tvrdí že to nie je pravda). Na základe uvedeného sme podali písomnú sťažnosť resp. odvolanie že nesúhlasíme so zamietnutím reklamácie a žiadame o odstúpenie od zmluvy a od odstúpenia všetkých poplatkov s tým spojených a že žiadame o vypočutie si nahrávky rozhovoru pracovníčky Slovak telekomu s manželom.Následne nám prišla zamietavá odpoveď, že nám zasa našu reklamáciu neuznávajú a že máme zaplatiť zmluvnú pokutu za odpojenie čísla, vraj ich pracovníčka nás zrozumiteľne o všetko informovala, pritom tam nebola zmienka o všeobecných obchodných podmienkach a pod..Podali sme opäť námietku že nesúhlasíme s ich zamietnutím, lebo nám neumožnili vypočuť si nahrávku a ich odpoveď bola tým pádom jednostranná. Už bola vystavená a doručená 1. faktúra za služby ktoré nevyužívame a nechceme používať.
Otázka znie: Ako je možné, že sa nemôžeme brániť (nemohol si vopred prečítať zmluvu, keďže mu ju priniesol kuriér)? Ako máme Ďalej postupovať ak nám aj písomné odvolanie na ďalšiu reklamáciu odmietnu a chceme vrátiť peniaze?Nie je protizákonné vždy všetko zamietnuť, ako sa môže vlastne zákazník brániť? Musím faktúru uhradiť aj keď služby nevyužívame a nechceme?

ďakujem za odpoveď.

maximálne 100 znakov, detaily k otázke môžete zapísať v ďalšom kroku

Články

Vyúčtovanie energií ošetrite právne
Bez dobre pripravenej nájomnej zmluvy by ste nemali prenajímať ani dávať do prenájmu byt. Vždy v nej ide o dohodu oboch strán, čiže je vhodné dohodnúť si také podmienky, ktoré budú vyhovujúce pre všetkých. Radia vám experti z praxe.
Zadlžených Slovákov lovia šmejdi
Legislatívne novinky v oblasti oddlženia sa snažia vo svoj prospech využiť rôzne firmy.
Máte zálusk na pôdu? Jej reguláciu ide štát meniť. Všetko sa dozviete v prílohe HN v stredu
Štát pripravil revolúciu v prevodoch poľnohospodárskej pôdy. Jej predaje chce limitovať. Novinky prinesieme v mimoriadnej stredajšej prílohe Pôda špeciál.
Darovali ste krv a zamestnávateľ nechce uznať neprítomnosť? Radí právnik
Ako sa berie čas, strávený pri darovaní krvi, ak ste zamestnancom.
Pri spisovaní pomôže vzor
Výška nájomného je nadôležitejším bodom pri zhotovovaní vašej zmluvy. Väčšinou je vyjadrená v eurách, ale môžete sa dohodnúť aj na nepeňažnej forme.