Zamietnutá reklamácia - skrytá vada

Nová pračka mi začala po mesiaci zo spodnej časti pretkať. Hneď som si uplatnila reklamáciu. Po príchode opravára mi bolo povedané, že práčka ma prasknutý bubon a zrejme niekomu spadla (buď prepravcovi alebo výrobcovi). Z vonku práčka nemá žiadnu vadu.Reklamáciu mi vraj neuznajú lebo som práčku prebrala a podpísala kuriérovi, vraj som ju mala vyskúšať pred ním. Práčku sú mi ochotný opraviť, ale súčiastku si musím platiť sama a je to viac ako 100 eur. Viete mi poradiť ako postupovať ďalej? Ďakujem za skorú odpoveď.

maximálne 100 znakov, detaily k otázke môžete zapísať v ďalšom kroku

Články

Už len elektronicky. Všetci živnostníci budú povinne komunikovať s daniarmi iba cez počítač
Podať priznanie cez internet bude povinné už pre všetkých drobných podnikateľov. Aj pre samostatne zárobkovo činné osoby.
Počet osobných bankrotov stúpa. Na vybavenie sa však stále čaká niekoľko mesiacov
Situáciu by mal pomôcť zlepšiť aj nový projekt Informačného systému Centra právnej pomoci v predpokladanom objeme 4,95 milióna eur, ktorý pripravuje rezort spravodlivosti.
20 otázok a odpovedí o dedičstve
Dedenie majetku po poručiteľovi môže pozostalých zaskočiť v prípade, že je dedičstvo zaťažené dlhmi. O tom, ako postupovať, keď sa svojho podielu chcete vzdať, úplne ho odmietnuť a ako sa vyrovnať s dedičským konaním, keď ide o firmu, radili experti z praxe.