Predajca nového auta odmieta odstrániť škodu

Dobrý deň,
v marci 2018 som si kúpila nové auto, lebo som myslela, že minimálne 5rokov budem mať bez starostí. Bohužiaľ po cca 3mesiacoch som zbadala hlboké poškodenie laku na kapote auta. Najväčšia škvrna je v priemere cca 1cm a az po úroveň základnej farby. V súčasnosti je tých škvŕn 5 a na viacerých miestach je lak popraskaný a prevdepodobne sa bude olupovať tiež. Pred dvomi týždňami som bola v autorizovanom servise na obhliadke chyby, kde sa spísal záznam, ale nie oficiálona reklamácia. Dnes som sa dozvedela, ze predajca aut odmieta odstrániť škodu na vlastné náklady, lebo podľa nich škoda vznikla od vtáčieho trusu, co je z môjho pohľadu nereálne, lebo poškodenie je veľmi hlboké a auto parkujem na miestach, kde parkuju aj ostatne auta a tie taketo poškodenia nemajú. Záruka na lak auta je 2roky. Pri kúpe auta som si priplatila 500eur za odtieň laku a nechcem platiť jeho opravu v minimálnej výške 300eur už cca 4mesiace od začiatku používania auta, ked viem, že nedošlo k žiadnemu úmyselnému mechanickému poškodeniu auta.
Chcem Vás poprosiť o radu ako mám postupovať.

maximálne 100 znakov, detaily k otázke môžete zapísať v ďalšom kroku

Články

Máte vo firme dve generácie mladých pracovníkov. Ako si ich udržať
Privítali ste nového kolegu - mileniála? O rok a pol bude inde. Štatistiky nepustia. Mileniálov označujú personalisti ako generáciu Y, teda mladých ľudí narodených v rokoch 80 až 90 minulého storočia. Vyznačujú sa tým, že vyznávajú pružnosť. Vrátane zmien zamestnania. Už teraz sú najpočetnejšou vekovou skupinou na trhu práce a ich podiel bude, samozrejme, ďalej stúpať.
Urbariáty budú musieť „prepisovať“ zmluvy
Čo by mali do nich zapracovať a ako, vysvetľuje Marek Maslák z Právnickej fakulty Trnavskej univerzity.