Prajem pekný deň. Dňa 9.6.2014 a 20.6.2014 som poslala žiadosť spolu s ofotenými dokladmi o odťahovej službe vozidla po havárii príslušnej poisťovni / na dve dostupné adresy, preto dva dátumy / a odvtedy mi prišla len reakcia, že moja požiadavka bola postúpená na oddelenie likvidácie. Dokedy je poisťovňa povinná preplatiť túto sumu? Neviem, či skutočnosť, že havária ešte nie je uzavretá v meste, kde sa stala, ovplyvňuje túto lehotu ?
ĎAKUJEM, zostávam s pozdravom.

Preplatenie odťahovej služby poisťovńou v dôsledku havárie
Články
Poistenci, preverte si, koľko vám na očkovanie prispeje vaša poisťovňa
Povinné očkovanie je plne hradené štátom. Niektoré vakcíny nám však lekár môže iba odporúčať a my si za nich musíme zaplatiť. Zdravotné poisťovne preto ponúkajú svojim klientom rôzne benefity.
Nezaočkovaných musí lekár nahlásiť úradom
Očkovanie pomáha chrániť spoločnosť, napriek tomu je pre mnohých strašiakom.
Akú penziu by ste dostali ihneď a o koľko by narástol váš dôchodok, ak by ste popri ňom aj pracovali
Do dôchodku už nie je ďaleko a vy zvažujete, čo sa vám viac vyplatí. Pozrite si konkrétne príklady z praxe, aký by vám vyšiel predčasný dôchodok, koľko by ste dostali po dosiahnutí dôchodkového veku a o koľko by vám vrástla penzia, ak by ste popri nej chodili aj do práce.
Ktoré značky áut sa opotrebúvajú najpomalšie a ktoré sa aj po ojazdení oplatí i havarijne poistiť?
Majitelia starších vozidiel často zvažujú, či treba mať popri povinnej zákonnej poistke aj tú havarijnú. Na isté modely sa to oplatí, na iné nie.
Návrh za 300 miliónov eur padol. Zvýšený prídavok na dieťa nebude
Plénum pri návrhu na skrátený režim pri prídavku na dieťa nebolo uznášaniaschopné ani na druhý pokus
Odpovede
Dobrý deň, poisťovňa má povinnosť maximálne do jedného mesiaca informovať klienta o priebehu jeho požiadavky. Odporúčame zavolať na príslušné call centrum. pekný deň
Dobrý deň. Volala som na Call centrum príslušnej poistovne, kde mi bolo oznámené, že nemám nárok na preplatenie odťahovej služby, lebo vraj nebola privolaná cez ich asistenčnú službu. Ale mýlia sa, bola. Manžel volal cez ich asistentku odťahovku, ale tá mu povedala, že keď tam už odťahovka je /tú zavolala poškodená/, môže ísť aj s tou. Len asi zabudla dodať, že táto služba mu preplatená nebude. Dá sa v tomto smere ešte niečo spraviť? Ďakujem, želám pekný zvyšok dňa.
Udalosť sa stala 17.3.2014, bohužiaľ hovor už manžel v telefóne nemá,ale myslím si, že by sa dal potvrdiť výpisom od príslušného operátora. Nebolo by "férovejšie" vyžiadať si ho u operátora a predložiť poistovni?
Len myslím, že budú aj napriek tomu oponovať, že síce volal, ale odťahová služba nebola ich .....
Súhlasím s názorom a radou od p.JUDr.Takáčovej.
Žiaľ, klienti si ani raz neprečítajú obsah poistnej zmluvy a VPP či Zmluvných dojednaní a niekedy sa domáhajú niečoho, čo nie je jej obsahom, resp. nepostupujú v súlade s VPP a ZD.
V poistnej zmluve je uvedené číslo telefónu do poisťovne a súčasne aj informácia o postupe pri dojednávaní odťahu, ktorý zabezpečuje asistenčná služba tej ktorej poisťovni.
Tento odťah je zabezpečený a preplácaný zvyčajne do najbližšieho zmluvného servisu. Ak by klient - poškodený mal záujem o odťah vozidla napr.z miesta udalosti "diaľnica pri Malackách" - do Žiliny. Cenu - rozdiel medzi odporučeným zmluvným servisom v Malackách do Žiliny si doplatí sám.
Asistenčná služba má v rámci poistenia stanovené maximálne limity plnenia a v prípade aj havarijného poistenia sa tieto limity sčítajú.
Požiadajte o preukázanie záznamu telefonického oznámenia do poisťovne priamo poisťovateľa.