Problémy s odstúpením od zmluvy so SLOVAK TELEKOM

Dobrý deň,
Dobrý deň, prosím o radu: Sme dlhoročnými zákazníkmi SLOVAK TELEKOM, a s. Pracovníčka SLOVAK TELEKOM , a.s. manželovi (konateľovi firmy sr.o)telefonovala a vnútila mu nové telefónne číslo aj s novým mobilom (zaplatil na dobierku 58,99 EUR) , neupozornila ho, že ide o novú zmluvu s novým tel.číslom (myslel si, že ide o obnovenie existujúcej zmluvy za zvýhodnených podmienok tak to z jej rečí bolo vyrozumené).Zistil to až po prebratí u kuriéra. Podal samozejme sťažnosť na pobočke, vraj nemôže odstúpiť od zmluvy, lebo to bolo cez kuriéra (pritom je v zmluve uvedené že je možné odstúpiť od zmluvy do 14. dní). Pracovníčka na pobočke povedala, že keď je to na IČO treba spísať reklamáciu, že odstúpiť od zmluvy sa nedá ?! Tak spísali reklamáciu, po niekoľkých dňoch prišla manželovi smska o vybavení reklamácie, vraj ju zamietajú, lebo že pracovníčka ho korektne informovala o všetkých náležitostiach a pod. (manžel tvrdí že to nie je pravda). Na základe uvedeného sme podali písomnú sťažnosť resp. odvolanie že nesúhlasíme so zamietnutím reklamácie a žiadame o odstúpenie od zmluvy a od odstúpenia všetkých poplatkov s tým spojených a že žiadame o vypočutie si nahrávky rozhovoru pracovníčky Slovak telekomu s manželom.Následne nám prišla zamietavá odpoveď, že nám zasa našu reklamáciu neuznávajú a že máme zaplatiť zmluvnú pokutu za odpojenie čísla, vraj ich pracovníčka nás zrozumiteľne o všetko informovala, pritom tam nebola zmienka o všeobecných obchodných podmienkach a pod..Podali sme opäť námietku že nesúhlasíme s ich zamietnutím, lebo nám neumožnili vypočuť si nahrávku a ich odpoveď bola tým pádom jednostranná. Už bola vystavená a doručená 1. faktúra za služby ktoré nevyužívame a nechceme používať.
Otázka znie: Ako je možné, že sa nemôžeme brániť (nemohol si vopred prečítať zmluvu, keďže mu ju priniesol kuriér)? Ako máme Ďalej postupovať ak nám aj písomné odvolanie na ďalšiu reklamáciu odmietnu a chceme vrátiť peniaze?Nie je protizákonné vždy všetko zamietnuť, ako sa môže vlastne zákazník brániť? Musím faktúru uhradiť aj keď služby nevyužívame a nechceme?

ďakujem za odpoveď.

maximálne 100 znakov, detaily k otázke môžete zapísať v ďalšom kroku

Články

Chcete výhodne prenajať pôdu? Ponúkame vám cenovú mapu obvyklých nájmov z celého územia
Agrorezort po prvý raz zverejnil takzvané obvyklé ceny nájmov poľnohospodárskej pôdy.
Elektronizácia miezd uľahčí posielanie potvrdení. Nová možnosť od januára
Firmy a zamestnanci si môžu zjednodušiť svoju mzdovú agendu.
Darujte majetky deťom tak, aby sa nepohádali
Rozhodnete sa, že byt darujete tomu z potomkov, ktorý sa o vás dokáže postarať. Dá sa to a dokonca tak, že aj v darovanom byte môžete ďalej bývať. Tu je vzor z pera advokátov aj s radami.
Ako si prilepšíte po zvýšenom rodičovskom príspevku? Pozrite si konkrétne príklady
Ku ktorým rodičom bude štát štedrejší? K tým, ktorí si pred príchodom dieťaťa na svet platili nemocenské.