Problémy s odstúpením od zmluvy so SLOVAK TELEKOM

Dobrý deň,
Dobrý deň, prosím o radu: Sme dlhoročnými zákazníkmi SLOVAK TELEKOM, a s. Pracovníčka SLOVAK TELEKOM , a.s. manželovi (konateľovi firmy sr.o)telefonovala a vnútila mu nové telefónne číslo aj s novým mobilom (zaplatil na dobierku 58,99 EUR) , neupozornila ho, že ide o novú zmluvu s novým tel.číslom (myslel si, že ide o obnovenie existujúcej zmluvy za zvýhodnených podmienok tak to z jej rečí bolo vyrozumené).Zistil to až po prebratí u kuriéra. Podal samozejme sťažnosť na pobočke, vraj nemôže odstúpiť od zmluvy, lebo to bolo cez kuriéra (pritom je v zmluve uvedené že je možné odstúpiť od zmluvy do 14. dní). Pracovníčka na pobočke povedala, že keď je to na IČO treba spísať reklamáciu, že odstúpiť od zmluvy sa nedá ?! Tak spísali reklamáciu, po niekoľkých dňoch prišla manželovi smska o vybavení reklamácie, vraj ju zamietajú, lebo že pracovníčka ho korektne informovala o všetkých náležitostiach a pod. (manžel tvrdí že to nie je pravda). Na základe uvedeného sme podali písomnú sťažnosť resp. odvolanie že nesúhlasíme so zamietnutím reklamácie a žiadame o odstúpenie od zmluvy a od odstúpenia všetkých poplatkov s tým spojených a že žiadame o vypočutie si nahrávky rozhovoru pracovníčky Slovak telekomu s manželom.Následne nám prišla zamietavá odpoveď, že nám zasa našu reklamáciu neuznávajú a že máme zaplatiť zmluvnú pokutu za odpojenie čísla, vraj ich pracovníčka nás zrozumiteľne o všetko informovala, pritom tam nebola zmienka o všeobecných obchodných podmienkach a pod..Podali sme opäť námietku že nesúhlasíme s ich zamietnutím, lebo nám neumožnili vypočuť si nahrávku a ich odpoveď bola tým pádom jednostranná. Už bola vystavená a doručená 1. faktúra za služby ktoré nevyužívame a nechceme používať.
Otázka znie: Ako je možné, že sa nemôžeme brániť (nemohol si vopred prečítať zmluvu, keďže mu ju priniesol kuriér)? Ako máme Ďalej postupovať ak nám aj písomné odvolanie na ďalšiu reklamáciu odmietnu a chceme vrátiť peniaze?Nie je protizákonné vždy všetko zamietnuť, ako sa môže vlastne zákazník brániť? Musím faktúru uhradiť aj keď služby nevyužívame a nechceme?

ďakujem za odpoveď.

maximálne 100 znakov, detaily k otázke môžete zapísať v ďalšom kroku

Články

Vieme, ktoré autá sú najspoľahlivejšie. Aj ktoré si najviac kupujú Slováci
Pri kúpe nového alebo ojazdeného auta väčšina z vodičov dúfa, že bude bezpečné a že jeho údržba nezhltne veľa peňazí.
Bráňte sa šikane od vašich susedov
Rozhádaní susedia, narušené medziľudské vzťahy aj nepokoj v dome. Susedské spory zaťažujú každého obyvateľa paneláka či ulice. Riešte ich s chladnou hlavou. Kedy sa so susedom dohodnúť a ktoré situácie vyústia až do súdu? Praktické prípady opisujú právnici.
Vyberte si z pracovných ponúk vo finančníctve a poisťovníctve
Tu sú nové pracovné ponuky. HN ich pre vás pripravili s internetovým sprievodcom trhu práce– istp.
So susedom sa snažte najprv dohodnúť
Občas musia obe strany zľaviť zo svojich nárokov a prijať kompromis.
Problémy v paneláku? Právnici radia, čo robiť v prípade uštekaného psa či fajčiaceho suseda
Občas musia obe strany zľaviť zo svojich nárokov a prijať kompromis. Inokedy sa zasa treba sťažovať. Kedy a ako sa brániť, sa dozviete v stredajšej prílohe HN Expert venovanej susedským sporom.