Prosím Vás o radu ,ako ukončiť zmluvu o internetovom pripojení s firmou Radiolan s.r.o.Bratislava.V roku 2017-30.4.-som, ako konateľ uzavrel zmluvu o internetovom pripojení na 2 roky s automatickým obnovením.V roku 2019,začiatkom Marca,som volal na info.linku spoločnosti Radiolan,s tým že ,chcem informácie pre ukončenie zmluvy.Bolo mi oznámené ,že výpoveď zo zmluvy musím zaslať na email spoločnosti Radiolan,čo som okamžite aj urobil,a následne mám aj výpoveď zaslať písomne na adresu Radiolanu do 30 dní.Písomná výpoveď vraj prišla neskoro, a tak mi zmluvu automaticky predlžili o ďaľšie dva roky.Problém je v tom,že od 01.01.2019 nemám kanceláriu,ktorá bola v areáli firmy,pre ktorú ,sme ako firma pracovali a kde sme mali internetové pripojenie.Takže internetové pripojenie nie je možné použiť.Znovu som volal na info.linku Radiolan,kde mi bolo oznámené,ak chcem internetové pripojenie ukončiť,musím zaplatiť pokutu za ukončenie-to je,doplatiť do 30.04.2021.Celkom to je ešte 10x9,90 eura.Chcem sa Vás opýtať je možný takýto prístup spoločnosti Radiolan s.r.o.správný?
Ďakujem Vám za odpoveď.